gårdagen gick finfint skola sen hem till sanna vi tog sen bussen hem till mig käkade lite, sen körde vi till tingsryd igen . packade lite käk och dricka sen körde vi ut till blötan och chillade lite med vattenpipa =) nice som fan! körde väl in till tingsryd igen vid typ halv tio käkade igen^^ sen satte på film sen somnade vi gott :) haha!
idag.. skolan .. missade so lektionen sen hade vi engelska sen matte sen svenska.  sen käk. sen skulle egntligen haft idrott med hadå kop test eller vafan det heter och jag orkar då fan inte springa 3km för skojsskull xD LAT! så satt på bilden och ritade lite på skorna som snart är klara. sen körde jag sanna lite i tingsryd sen körde jag hem. så sitter här nu.. ska städa mitt rum lite , sen plugga på mina omprov i spanska och hemkunskap ^^ hehe. kom preliminärt in på Fordon på nordenberg med :D wiihu! yeye. haha och nu har 3 försökt lura mamma på 900kr genom att skiicka påminnelser på räkningar som hon redan har betalat. så hon är rätt så jävla arg nu, ovanligt .. pfft :)
haha. aja nu ska jag käka , bajs i fittan.. you like!




Kommentera

Publiceras ej