tjena! 
kvällen igår blev verkligen awesome! tyckte jag iaf, inte mkt folk, men dom bästa! 
blev tyvärr inga bilder ...eller jo typ 3st som kommer här nere haha. somnade i bäddsoffan med elias rasmus och sanna jämte sig, vaknade upp av att solen lös mig i ögonen så jag tog första bästa möjlighet att springa upp och lägga mig i min säng men det tog ju cirka ett halv år medtanke på att lillaelias ska lägga halva sig på än när han sover ^^ sanna stack hem efter vi hade vaknat och vi stack och käkade på pizzan, sen så tog jag ett dopp i sjön för jag kände att jag behöve piggna till lite, chillade lite här hemma och dom körde hem vid.. halv5 eller något :( saknar er redan era idioter.. så nu har jag städat färdigt allt och nu ska jag väl bara ta det lungt ikväll. men aah Hejdå?

Kommentera

Publiceras ej