köttfäääääärrrssss!
haha. skoldagen gick fort hade jouren idag, så gick och tvättade lite skåp torkade lite golv och tömmde lite papperskorgar sen upp till matan , och hade det självklart med otto xD haha! aja, sen fixa sig tills kortet haha korten kommer upp sen eller imon. hmm..  resten av dagen satt man med lawrence och fredrik i cafteterian och va jävligt fet haha :D nu sitter man här väntar på att pappa ska svara på mitt sms, om han kunde köra mig till filla sen, och om han kunde fylla på min mobil.. lasseskiten klarar visst inte sig utan mina sms (a) hihi.
om någon timme ska man iallafall ner och plugga spanska hos jessica, hon som kan det flytande, bra att ha en sån syrra ibland haha ;D  nu ska jag ut och ta mig en ciggiiiisss och kolla på scrubs!
Pöss på lilltån!





brallz; gula jeans från.. jessis garderob ^^
linne; svart från gina
t-shirt; slipknot med metaltown tryck på baksidan, från metaltown
tjocktröja; från carlings
Palestinasjal; från någon jävla marknad

Kommentera

Publiceras ej