tjena! skolan igår .. missade foto/film hade engelska prov och sen fordon, sulle egentligen haft matte men vi har ju fått dela upp vår mattegrupp för att alla är så stökiga xD så vi har den på måndagar istället så slutar 12.55 varje fredag. tog bussen till karlskrona, elias mötte mig vid bussen. vi drog hem till han, packade ihop hans grejer och sen åkte vi till jämjö for some fucking lan! haha så nu sitter man här och längtar hem till sin kära säng.. :( det här med lan är inte min grej har jag märkt.. blir lan tisdag-torsdag i folkets hus i olofström om jag pallar hmh.. 
aja blir väl att hålla sig vaken tills man ska dra in till karlskrona och ta tåget till khamn och sen ta bussen till olofström för att festa te att lite. och min tanke just nu; - varför blir coca cola avslagen så satans fort?! varför gör dom inte dom så att dom aldrig blir avslagna?! det hade vart mkt niceigare.
aja nu ska jag väl sätta mig och försöka vakna lite.. ta lite ships och käka upp min kebab med mos :) 
godmorgon!

bild från förra lanet i folketshus.

Kommentera

Publiceras ej