förlåt mina vänner för en lång lång väntan! men nu känner jag att det är dax igen att skriva ett litet inlägg på denna vädligt dystra blogg.. 
senaste inlägget va ju i mitten av december hehe.. sen dess har jag hunnit va i thailand i 2 veckor, festat, lanat och massa jävla skit! har väl för det mesta vart med mina älskade vänner emil mattis och karre och åkt pulka efter bil och bara tagit livet som det ska tas! och nu är mitt sportlov slut .. det suger.. men nu hade jag tänkt ta tag i mitt liv, få tillbaka mitt studiebidrag, fixa så jag säkert få ett sommarjobb osv. ska troligen jobba på urshults bagarn. nära och bra! aja igår fyllde även pappa 48 och det blev en trevlig kväll med min helt underbara släkt och familj! sedan blev det ladan för dom och jag och felicia och maja stack hem till mig och drack lite medans vi väntade på victor. sedan gick vi upp till dom och drack lite, niklas kom en sväng med! och klockan blev heltplötsligt halv 7 och jag gick hem till min älskade säng. idag vaknade jag vid 4, nyss käkat och nu ligger jag i sängen och luktar ekorre!
aja jag har väl inte så jävla mycket att säga om mig och mitt liv just nu. så? FUCK OFF!

Kommentera

Publiceras ej