uppdatteringen är verkligen på hög nivå ;) haha
sorry..ännu en gång..
aja onsdagen va riktigt rolig faktiskt , älskar ärligt talat min klass! och att köra gocart va riktigt jävla roligt rent ut sagt! även fast jag kom typ sist mohaha!  torsdag.. va jag hemma ^^ fredag, skolan sen fest hos dansken kul tills någon spydde inne och alla blev utslängda jag o frank åkte med fanny och john till 121an sen åkta vi hem till frank, igår lördag blev det balders , förfest hemma hos frank med alle dansken sofie, frida jula och sara matte och john! eric ammarillo eller vafasiken heter va där och sjöng med sina kassa låter usch asså xd men man dansade ju gärnet ändå! det va en jävla massa små tjaffs där också .. så tillochmed ja va nära en hamna i ett, satan äckliga brudjävel!
om dom nu vill bråka så bråka redigt då istället för att bara stå och puttas och sedan va för feg och göra ngt efter man har vänt sig om och kollet personen i ögonen! jaujua :) john körde hem mig innan och vi tog en pizza på vägen.. nu har jag bara duschat och precis lagt mig i sängen för att kolla på en film .
imorgon blir det skolan och sluta vid 2 för ska in till tingsryd och fixa twinrix vaccinet tills vi ska till thailand den 9januari! aja vi får väl se när jag har tid och skriva om mina ruttna dagar igen! 

Kommentera

Publiceras ej