gratis kram? döö fjortis DÖÖÖ!!
efter att ha sovit under databord, på bord, på tangentbord så va det riktigt skönt att åka hem inatt och sova i sin egen säng, hem resan gick fort som tusan, men det va väl tack vara två stört sköna killar =) va väl hemma vid 7 eller ngt, har inte en aning faktiskt.. vaknade vid 17.00 av att lillebror kom upp och väckte mig och sa att jag inte fick sova mer, så gick upp käkade lite sen dess har jag suttit och käkat dumle och kollat på film/tv. 
och sitter just nu och läser allas inlägg på fb , delvis ;
- myser med en fin i stormen ♥
- adventsmys och fira 2månader med tobbe!
- Söndags mys!
eeey alla kärleksfulla människor , FUCK OFF! :D
jag är väl bara avundsjuk :( 
haha HALLÅ!?!


1 kommentarer

Dåsiga

27 Nov 2011 19:50

Du skulle följt med mig o Felicia o gjort NEJ till kram skyltar ^^



Du kan få komma o mysa med mig

Kommentera

Publiceras ej