Hallå världen? sverige? småland? kronoberg? tingsryds kommun? urshult?
idag har jag vart hyffsat pigg och till och med vart i skolan! upp vid 6 .. fyfan. trodde fan jag hade stigit upp 4 timmar för tidigt så mörkt det va, och kallt. vintern är på väg, ÄNTLIGEN!!! iaf, har haft fordon hela dagen, håller på att polera en bil för tillfället. hmh. kom hem vid halv 6. kom nyss från affären, va tvungen att köpa mer halstabletter, råkade få med mig lite pringles också. hoppsan, så kan det gå! 
och nu sitter jag här på mitt rum som vanligt, uttråkad och ensam. kul liv man har. blir att börja gymma nästa månad.
nu vill jag fan ta studenten och flytta. upp till mitt kära norrland. aja iallafall. nu ska jag äta. men iaf det är ju rätt många som är inne och läser, så varför inte slänga av en kommentar här under om vad ni vill jag att jag skriva om i denna väldigt tråkiga blogg. 
söker även en person som kan fixa till designen. hör gärna av er! 
Peace out!

Kommentera

Publiceras ej