heeeej!
torsdag är då dagen idag. och jag har somvanligt vart i skolan, haft fordon hela dagen så nu är jag och charly nästan färdiga med opeln. äntligen. kom hem vid halv 6. precis vart nere och krängt en kyckligsallad. skulle vart en pizza men ååh nej, idag är man nyttig.. fast nä, krängde en halv chipspåse på bussen innan så där sket det sig. hängde med moa hem en snabbis uuxååå, nu ska jag hoppa in i duschen, ja när vi ändå är inne på det.. varför i hela friden säger man att man ska hoppa in i duschen? man går ju för tusan in? hur skulle det sett ut om man hoppade? man hade ju för fabjan halkat och slagit ihjäl sig? ivart fall jag. så klantig som jag är. aja skit samma. ska gå och duscha nu sen måste jag plugga då jag har prov imorgon (i bromsar) yey.  bjuder på en bild som jag har tagit på tims öga btw.
Peace out!

1 kommentarer

Ögongillaren

18 Oct 2012 22:46

jävla va snyggt gjort! fräsigt!

Kommentera

Publiceras ej