tjoo!
tisdag, upp vid 6..mörk och kallt som tusan! hade engelska, idrott sedan fordon, och efter det religion! hyfsat chill dag. va hemma halv 6. nu ligger jag här i sängen och ruttnar somvanligt, blir att ta en dusch snart då äckel-timmie gjorde så att jag fick en sorts tätningsgrej i håret idag, är typ som svart limm :s får jag inte bort det nu så lär jag få klippa en rätt bra bit. suck.. helgen, den ser jag faktiskt fram emot, blir en till helg i urshult faktiskt.. känns.. konstigt! men ändå sjukt skönt! snart studiebidrag också, och detta betyder? jo att börja gymma! det är jag riktigt taggad till.
va även inne och kollade dagens cambilder från gördalen, och såg att det nästan har kommit 10 cm snö!! :D 
fyfan va göööött!!! här kommer lite inspirationsbilder inför gymmet, cambild från gördalen, bilder från idre i påskas.
Peace out!

 

Kommentera

Publiceras ej