äntligen fredag, körde halkbanan idag, fan va kul det va. men fan asså.. man måste fan passa sig asså. sjukt hur lång tid det tar att få stopp på bilen. speciellt när det är halt.
Vad händer idag? jaa.. jag vet inte.. ligger just för tillfället i sängen och käkar frallor och kollar på en väldigt intressant dokumentär om Anonymous, We Are Legion: The Story of the Hacktivists heter den. mycket intressant. senare ska jag träffa pappa en sväng, och sen ska jag förhoppningsvis träffa Pierre, inte sovit jämte min fis på super länge.. tragiskt ;) haha. så nu ska jag kolla färdigt på denna och försöka bli av med min huvudvärk. 

 
anonymous, film,

1 kommentarer

Jonas

17 Jan 2014 17:33

Grejen med Anonymous är ju den att många utger sig för att vara en del utav gruppen, fast än de faktiskt inte är det.

Tyvärr har det lett till att Anonymous få rätt mycket dålig pr den senaste tiden. För de har ju trots allt gjort en hel del bra grejer genom åren.

Kommentera

Publiceras ej