fick mig en liten sovmorgon idag, åkte med moa vid halv 8 tiden. annars brukar jag ju ta bussen vid 06.52.
gjorde färdigt alla pärmar. äntligen.. gjorde färdigt alla frågor i en av böckerna..så nu är det bara några faser kvar på datorn och lite smått. sen är det bara att börja om igen... haha! hade två körningar idag, gick jätte bra tycker jag, fick öva på att fickpackera, backpackera och vanligt packering. Greeejt! hehe.  Och imorgon har jag stadskörningen hela dagen.. i MALMÖÖÖ! fyfan... ska ha detta med två random snubbar som jag inte har en aningen vilka dom är. kommer vara så brutalt nervös imorgon. detta är den ända nackdelen med att ta körkort i olofström. att man måste ha stadskörningen där.. dom som går i växjö har ju stadskörning där och dom som tar det i karlshamn har ju det där.. orättvist.. så vi får väl se om jag kommer levandes hem. nu ska jag gå ner och göra ''Gluffs'' och vad det är kan vi ta en annan gång. sen är det dax för kvällens PH, kom ju in en ny brud igår! spännande.
 


Kommentera

Publiceras ej