Tja!
hade ju stadskörning i malmö idag, gick rätt okey tycker jag faktiskt. Lite jobbigt att hålla koll på att jävla cyklister och gående bara annars så. käkade lunch på Texas Long Horn med Olof och Kristian! riktigt jävla gott! Eftersom att detta låg inne i Trianglen (köpcentrum) så hann jag med att springa in på Carlings en sväng och hittade en fet tshirt! fick en extrem huvudvärk efter detta... men hemresan gick bra ändå, fick sova lite ;) hehe. nu har jag precis kommit hem från ett Års möte med styrelsen i Urshults IF. och det verkar som att det blir ett damlag! :D vi ska ha ett möte med jörgen på söndag kl18. sen får vi väl se, riktigt peppad är jag iallafall! Nu är jag brutalt jävla trött och ska bara ta det väldigt lungt ikväll. Imorgon är det dax för halkbanan, ska bli intressant! sen jäkla är det helg mina vänner, och då är det röj i tingsryd! ;D 

 

Kommentera

Publiceras ej