oj som tiden rinner iväg här.. har inte tid till att andas just nu känner jag.. körkortet..fotbollen..och allt va det är.. 
iallafall.. va ju på Linns 19års partaj i lördags riktigt roligt, kul att träffa massa folk man inte sett på hur länge som helst. sov hemma i urshult då jag skulle ha möte på söndag kvällen. gick super och vi ska snart börja träna! så snart står jag på en fotbolls plan igen. fyfan va jag är lycklig.
igår och idag har jag bara vart på körskolan.. Jannie & Jenny klarade teoriprovet idag, min tur på måndag. 
är så sjukt nervös... jag måste fan klara det..körningen är jag faktiskt inte så nervös för konstigt nog.
hehe. iaf sovit hos pierre dessa dagarna, för mamma är utomlands och jag hatar verkligen att vara hemma själv.. mörkrädd, blir deprimerad när jag är ensam osv.  men ska hemåt imorgon, eller ah.. jag ska nog upp till jessica i växjö som ska hjälpa mig lite med körkortet. snart fredag hörrni! javvisst!
bilder från i lördags; 
 

Kommentera

Publiceras ej