ojojojoj, vafan händer egentligen?! jag glömmer ju bort min fula jävla blogg hela tiden xd,
men aja . bilderna har ju inte kommit upp ännu, så jag tror inte dom kommer upp alls xd.
nu ska jag skriva av gårdagens argatankar. jag hatar verkligen personer som är typ 17-20år men ändå betersig som om dom vore typ 11. förhelvete vad är det för fel på er. och en av er som denna texten är riktad till är nog fan den största jävla lögnhals jag har träffat! , och bögar är ni hela högen.  aja nu ska vi va glada. för vår lilla sebastian sandin och robert va så söta och hämtade oss =) , och såklart så sov vi hos dom. vaknade av att sebbe jävel väckte mig .. idag igen -.- bögjävel! , aja nu ska vi fixa oss lite sen ska vi dra upp till samarkand , och grattis till robert idag =), du är fin du lillerobert! ,
aja ha det gild! (y)
och jag måste även skriva att jag saknar min efterblivna pojkvän! ;(

köss!






det fick bli en bild på minibiffen ;)

Kommentera

Publiceras ej