hejsanhejsan!
igår blev jag då äntligen 16 .. rätt meningslöst ändå.. fick lite pengar iaf! gott!
och en jävla massa grattis på fb haha tack alla!
idag försov jag mig självklart :) ligger fortfarande i sängen och segar och väntar på att tiden ska gå, blir att gå ut en sväng på julskylltningen senare, sedan dra till olofström för att festa! va ett tag sen nu :) imorgon blir det med att festa tror jag! aja har inte så mkt mer att säga här ifrån mörkret. 
men ha en toppen helg folket! 

bild från när man va.. 14! yey

2 kommentarer

Dås

03 Dec 2011 19:02

Jag trodde du skulle bli 17!?! :O

Moa

04 Dec 2011 00:34

Hej! var med i min första tävling där jag utser veckans blogg. som får ett inlägg med bild + länkning och också synas i min meny en hel vecka där veckans.. alltid visas! lycka till! http://xtz.webblogg.se/2011/december/veckans.html

Kommentera

Publiceras ej