tjenixen! 
va och tog sprutan innan, gick ju kvickt som attan, jag förstår faktiskt inte att man kan vara rädd för sprutor :s man känner ju inte ens när dom sticker in den, det ända som känns är ju när dom sprutar in .. ehm ah ja vilken spruta man nu tar xD sen dess har jag bara käkat med mamma och suttit här och mögglat :) ska nog gå upp och slänga mig i sängen nu och kolla på julkallendern, ligger ju efter i avsnitten nu ;)
förresten eftersom mina läsare ökar så tänkte jag fråga er vad det är ni vill läsa här? vad är det ni vill läsa för att ni ska fortsätta läsa? vill ni ha så som alla andra har '' frågestund''? 

4 kommentarer

Anonym

12 Dec 2011 21:00

MER BILDER PÅ DIG :D

anonym.

12 Dec 2011 22:23

Är du oskuld?

om inte hur många har du legat med?

någon

12 Dec 2011 22:24

hur många seriösa förhållanden har du haft?

lollouise

11 Jan 2012 04:13

bilder på dig, personliga texter, outfits :)

Kommentera

Publiceras ej