hejsan bloggen och ni läsare, eftersom att det är som många som undrar vad det är som har hänt och varför jag är ledsen och jag orkar inte förklara det om och om igen.
i tisdags förmiddag hade min farmor (majvor hellberg) o farfar (torsten hellberg) och deras granne åkt ut på sjön och tänkte ta upp nät. vi vet inte vad som har hänt efter det. pappa o alla hade ringt till dom men inte fått något svar, ludde och simon kollade i post lådan och smålandsposten låg kvar och då visste dom direkt att något va fel! så dom inkallade polisen, fick så senare reda på att dom åkt ut o fiskat. hittade bilen osv. tisdags kväll/natt hittade dom grannen död, och även båten uppochner i vattnet. onsdag då man fortfarande hade hoppet uppe om att dom levde.. hittade lite saker som va deras ute vid en ö. torsdag inget funnet. fredag vid 2 tiden, fick pappa en samtal om att dom hittat farmor.. jag gick ner till kärrasand och dom körde in med henne till land, vi anhöriga fick gå fram till henne om vi ville, jag gick fram och sa hejdå, klappade henne på hennes stelfrösna kind och lät henne åter gå till himmlen! farfar är ännu inte funnen..
snälla farfar kom hem nu, vi och farmor saknar dig!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14079630.ab
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article14082939.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14090633.ab

6 kommentarer

Anonym

19 Dec 2011 21:57

Hold on be strong. Sörj inte det du saknar utan glädjs åt det du har.

Moa

21 Dec 2011 10:02

vade sörj inte det du saknar!?

trofan man ska sörja och sakna nära som gått bort!

Moa

21 Dec 2011 10:02

vade sörj inte det du saknar!?

trofan man ska sörja och sakna nära som gått bort!



<3

n

23 Dec 2011 17:49

fiffi... ♥

amelia

05 Jan 2012 20:18

sv; jo jag kan ta det i ett öppet inlägg sen, imed att det är fler som har frågat kanske det är bäst..

läste detta nu också, låter verkligen tufft! :(

amelia

05 Jan 2012 20:18

sv; jo jag kan ta det i ett öppet inlägg sen, imed att det är fler som har frågat kanske det är bäst..

läste detta nu också, låter verkligen tufft! :(

Kommentera

Publiceras ej