hejsan sverige! Hur har ni det alla? Jag har de iaf toppen, sitter här och fantiserar om flygpungekorrar! Satan va dom är vackra varelser. Jag ska lätt önska mig en sån i julklapp! Ihelgen så har jag betett mig illa som vanligt! Svinat till max! Legat runt o besökt fyllecellen...standard standard, jag vet! Men ska börja på balett o börja spela i en orkester i Växjö på torsdag! De blir nog roligt! Hittade en riktigt snygg tröja förresten!  http://www.geekalerts.com/u/space-invaders-ugly-christmas-sweater-tshirt.jpg
Jag älskar er alla! Verkligen! Tack för ni finns! Ring mig gärna eller smsa! Behöver umgänge! Har ju inga vänner kvar! :(
I honornas pung finns två till fyra mjölkvårtor. Parningen sker över hela året med undantag av den sydliga sommaren (december till februari). Efterdräktigheten som varar i 14 till 21 dagar föder honan ett eller två ungdjur. Ungarna stannar 70 till 90 dagar i pungen och efter fyra till fem månader, när ungarna är självständiga, slutar honan att ge di. Under andra levnadsåret blir ungarna könsmogen. Djur i fångenskap blir upp till 14 år gammal.

Kommentera

Publiceras ej