untzz unttzz
klockan är runt halv 9, och jag har redan gått och lagt mig. trött som fän! skolan gick snabbt idag, stack ner till flora sen och träffade emil simon och andreas en sväng :) kom hem, tog brädan ner till affären för att köpa läppsyl som jag har gått och längtat efter hela dagen. eftersom jag nu har köpt en ring till läppen så blir det att jag går och slickar och biter i den hela tiden och mina läppar blir illröda och svider haha! yes yes.
det är tisdag imorgon, jappjapp.. snart fredag igen! äh vafan. idag är jag lika tråkig som vanligt.  lägg en kommentar om ni vill att jag ska bli lika cool som andra bloggare och göra videoinlägg istället? ja det kan la alltid va kul, skriv även va ni vill att jag ska prata om isåfall.
kyss och smek!

7 kommentarer

Rikard

26 Mar 2012 20:55

Ja börja videoblogga snygging ;)

johan

26 Mar 2012 20:56

videoblogga! :D

leo

26 Mar 2012 20:57

Jävlar va söt du är! Ja videoblogga hade inte varit fel så man får höra hur du pratar ;) Vad du ska prata om vettifanken, va du gör osv?

Emma

26 Mar 2012 22:10

Ja för fan! Låter som en awesome idé! ;)

Johanna

26 Mar 2012 22:28

usch, jag vet hur de är med svidande läppar... Videoblogga tycker jag helt klart du ska börja göra varför inte lixom? :) du som skatear kan ju blogga om det tex. :)

Emil larsson

26 Mar 2012 22:28

snygging ;)

apakattbajs

27 Mar 2012 04:13

Ja! Snacka om olika kaffesorter, eller om olika urbefolkningar!

Kommentera

Publiceras ej