tjenare pojkar och flickor!
hoppas ni har haft en toppen helg, det har iaf jag! fredags va jag moa och sandra uppe hos niklas en sväng och drack lite. 
elias gustav och rasmus kom upp från karlskrona i lördags så vi festade till att lite. va hos nina en sväng sen gick vi hem till mig igen och badade jacuzzi och lite sånt! 
så det har vart en väldigt alkoholfyld helg. sitter just nu på engelskan och ruttnar och janne är inte här så vi mögglar ju bara. idrott snart sen käk! det ända jag har i huvudet just nu är min säng och en fet pizza . riktigt jävla trött och riktigt jävla hungrig. om cirka 2 veckor drar man till idre äntligen. vill ha massa snö, sol, skidor, snöskotrar, min älskade släkt, öl och bara jävligt kul! men ah, ha det så bra folket så vi ses när jag har tid och lust och skriva igen! 


Kommentera

Publiceras ej