eyheey!
någon skola blev det inte igår nej, hade så satans ont i magen när jag vaknade. så sov väl till halv 1 tror jag. käkade osv.. moa kom väl runt 7 tror jag. för vi skulle ut och springa en sväng. och nej är inte den som springer för att bli pinnsmal och äcklig, utan för att jag måste få upp min kondis, bli friskare och ah bara röra på mig lite och helst få tillbaka mina benmuskler osv :)
skolan gick fort som attans idag började kvart i 10 och slutade 12. gick hem till emil och här sitter jag ännu :) vart nere i flora en sväng osv. tagit lite bilder med som också kommer upp snarast. pappa ringde också innan och sa att vi åker till dalarna redan på söndag kväll eller på måndag morgon! GILD! ehm och era kommentarer sammanfattade jag som att ni ville att jag skulle börja videoblogga så första filmen kommer imorgon tror jag! ;) så håll er i närheten! aja du är det dax för film och popcorn så fuck off bitches :*


Kommentera

Publiceras ej