tjojnare.
får väl göra ett lika drygt inlägg som vanligt men det är väl ändå bara jag som bryr mig ändå höhä.
åkte till syrran i fredags morse, hann inte va med henne så länge eftersom att hon va tvungen att åka till sjukhuset en sväng. men drog ner till stan och va med bellabulle iaf.  vi käkade glass och flummade runt med fanny köpte även nya piercingar som jag behövde bild kommer här nere. senare på kvällen blev det att gå hem till någon sebbe, och hans polare robin. kollade på film, och jag somnade självklart. 
lördag.. hm åkte ner till stan och träffade bellas kompis. jag mötte upp syrran och tog en kebabtallrik, hyrde en film och stack hem till henne. hjälpte henne och städa lite. och gjorde tacopaj. somnade väl vid 12 eller något tror jag. så det har vart en lugn helg och en utan alkohol för engångs skull också ^^
haha. jävligt fint väder har det också vart. hm. ja va finns det mer att säga om mitt liv just nu? 
ehm ah. känner mig jävligt frisk och pigg, och sjukt glad :D vet inte varför men jag gör det iallafall.
bara skola dennna vecka med sen blir det äntligen idre!  aja slut skrivit för min del. 

1 kommentarer

jesus

18 Apr 2012 19:57

så snygg piercing alltså

Kommentera

Publiceras ej