Hej!
nu är jag tillbaka ännu en gång. får något ryck någon gång om året då jag är sugen på att skriva lite. 
vi får väl se hur länge det varar. 
Nu är det snart jul, igen. imorgon är det lucia, den mest tragiska jävla dagen på hela året. imorgon är det två år sen farmor och farfar försvann. så blir att träffa familjen och släkten imorgon i kärrasand.
aja, det är bara att bita ihop.
sker inte så mycket i mitt liv just nu tycker jag inte, inget spec iaf. men snart jul somsagt och då kommer ''släkten'' från norge och livar upp det här i hålan, och tur är väl det. efter det -nyår! och det ska spenderas med mitt hjärta, pierre och släkt & vänner uppe i mitt älskade storbäcken, fy tusan va jag längtar. får hoppas det öser in lite mer snö bara, är bara ca60 cm nu i gördalen och det är alldeles förlite... ;)
aja vi får väl se hur jag lägger upp mitt bloggande , har några idér iaf.. 
- Adjö!
 




Kommentera

Publiceras ej