fyfan asså.. kunde självklart inte somna igår, så somnade väl runt 2, och sedan upp vid 6. yey.
aja jag kom upp iallafall. satt med pärmar och jobbade (pärmar med frågor i) till klockan 12, sen hade jag min första körning vid 13.00 . fyfan va nervös jag va..och det blev min lärare när jag sa att jag hade kört typ 4ggr. men han blev riktigt förvånad sa han att jag kunde köra så bra för att ha kört så lite, så han körde lite ''överkurs'' med mig och jag fick genast köra in i byn och köra i trafiken. Hade min nästa körning vid halv 3 och då fick jag öva på att backa i ett krön typ med korsning.. haha vet inte vad det heter :s piiiin. aja svårt va det iaf. och det här med att starta i uppförsbacke.. shit.. tack och lov för handbroms iaf. men hur i helvete kan folk fickpackera  i en backe egentligen? 
kommer ju köra på varenda bil.. aja efter det så satt jag med pärmar till klockan 16 sen tog jag bussen hem. mitt huvud är helt slut nu. man blir rätt trött av att bara sitta och göra samma sak hela dagen, i ett knäpptyst rum med folk man inte känner. tack & lov för jannie och ... jennie tror jag hon heter. då lyckas man klämma ut sig något ord någon gång ibland iallafall. aja jag håller hoppet uppe om att jag ska klara det där körkortet iallafall. och slänger mig nu i sängen med lite körkortsfrågor på internet och inväntar hemlagad pizza. känner någon över snäll person för att komma förbi och prata lite skit och lämna lite godis till mig så får du jätte gärna göra det.
Peace. 
 

Kommentera

Publiceras ej