Jullovet är strax slut och det har vart toppen tycker jag. 
Julafton spenderades med släkten emanuelsson hos morfar. norrmännen va också nere så det va mycket trevligt.
Jag & Pierre åkte till stugan i Norra dalarna den 28 och kom hem i lördags den 4. Skönt och komma ifrån allt. Va rätt mycket snö på sina ställen, riktigt härligt. Blev mest skoterkörning och slappande, en dag körde vi 8mil ajajaj träningsvärken efter det är fan inte nådig. Hittade även till den norska gränsen AWESOME!! det finns en bild som alla delar överallt med en kille som sitter på en snöskoter och håller på att ta av sig hjälmen. Jag har försökt leta upp vart det stället låg men inte hittat någon info. och så då några dagar innan vi åkte så hittade jag det! och det låg bara någon mil från vår stuga, sådan jävla tur jag har! riktigt coolt måste jag säga. 
Nyår va väldigt lungt, käkade kalkon och drack lite cider och sköt raketer. Inget speciellt. så länge jag får spendera detta med pirre så är jag nöjd ;) 
haha aja. nu är denna högtid över och jag ser fram emot ett nytt år. 
Och jag startar det med att försöka ta ett körkort.
Intenstivkurs i 2 veckor med start imorgon. så ..
8-22januari ska jag vara på körskolan mellan 8-16. 
Teori-prov den 27. och Uppkörning den 29. 
fyfan va glad jag blir om jag sätter det direkt..så nu ska jag köra all-in!

 
 
 


jullov,

Kommentera

Publiceras ej