Jag är så otroligt stolt över att få ha den här killen till Min pojkvän. Det finns ingen som kan få mig att må så bra som han gör. Och att vi nu har spenderat 9 månader tillsammans, är helt sjukt va tiden har gått fort. Minns det som igår när vi låg hemma hos jens på hans trasiga soffa bakfulla och drägliga, påsken i dalarna, sweden rock, ja allt.. Jag vill göra allt vid hans sida, och jag vill inget mer än att vakna upp vid hans sida varje dag. Jag ser än väldigt ljus framtid med honom, och jag hoppas han gör detsamma.  
Jag gillar verkligen att spendera min tid med Honom, även fast vi bara sitter och pratar om ingenting. 
Det finns miljoner saker jag älskar om Honom, som hans näsa eller sättet han ler på, sättet han kollar in i mina ögon.
Och jag älskar att få Honom att skratta. Jag känner att bara Han är lycklig, för det är det jag vill att Han ska vara. 
Och när Han skattar åt min klumpighet , det får mig att vilja spendera mitt liv med Honom.

Han är min högra hand, min bästa vän, & min otroligt fina pojkvän. ♥

 
 





Kommentera

Publiceras ej