började dagen med riskettan.. väldigt intressan måste jag säga, men fyfan vilka hemska filmer. 
att en liten handling kan antingen rädda en personen liv, men också ta slut på ett. såg på brutalt hemska filmer och två av dom kommer här under. efter riskettan så blev det lite pärmar och en körning. körningen gick piss idag. inget gick som jag ville och allt jag har pluggat in var som bortblåst. åkte med pierre hem vid halv 5 tiden. sen hämtade jennys kille henne och mig i ryd. hem käkade och har nu legat och kollat på gårdagens och kvällens Paradise Hotel. Och att Emelie stoppade upp en rosa boll i sin ''FIFFI''? hahah jaa.. vad ska man säga. men att hon kallar sin pussy för fiffi är väl kanske ingen fördel för mig som har det smeknanmnet.. 
hehe. aja jag är så sjukt trött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. så godnatt.

alkohol,

Kommentera

Publiceras ej