åkte till pappa i lördags vid halv 6 tiden. henke, christoffer, therese, pierre, pappa, tina & jag. käkade sjuuukt goda revben som pappa hade gjort, lite potatissallad och vanlig sallad till. till efterätt va det annanaspaj och vaniljglass. riktigt mumsigt! lite alkhol och annat gott till de. satt och kollade på bloopers och rally filmer sen gick jag och pluggade vid halv 1 tiden. gick upp vid 10 igår för att pierre skulle in till old sailor i växjö och fortsätta på sin rygg tavla. den kommer bli riktigt jävla snygg. Hasse är sjukt duktigt. så va där ifrån 12 till 8 tror jag. sen blev det spice n rice, där givet! sov hos pirre i natt dessutom. och nu är jag på körskolan och vart här sen 8.. sjukt trött. och har inga körningar idag heller så det blir bara plugg och det gör ju inte saken bättre.. teorilektion sen vid 16. gaah.. mitt huvud kan inte ta in mer info.. 
 
 


1 kommentarer

felicia

14 Jan 2014 06:16

vilken fin bild!

Svar: Tusen tack!
felicia emanuelsson

Kommentera

Publiceras ej