att ständigt bli nervärderad av en annan individ, att behöva bygga upp sig själv om och om igen. 
är jag värd det hon säger? är det jag som gjort fel? eller är det hon? 
att ständigt bygga en bro, som hon kommer och river ner lika fort igen. 
det tär på en. det tär på synen på livet. men jag visar inget. jag gömmer mig. 

men en dag ska jag bevisa att det va hon som gjorde fel. jag ska visa att jag kan. jag ska visa saker som hon sa att jag inte kunde. saker som hon gemförde mig med någon annan. ''kolla hen, hen kan, hen är 10ggr mognare och duktigare än va du är.'' jag är så jävla trött. 

men att man kan göra så här mot en annan människa, det förstår inte jag. det stämmer lixom inte.. 
eller gör hon det för att bygga upp sig själv?  det är isåfall tragiskt, att man ska behöva sänka en annan människa för att höja sig själv. du ligger på botten för mig, och du kommer få kämpa jävligt hårt för att komma upp till en nivå då jag kan säga att jag bryr mig om dig igen. 
nervärdering,

Kommentera

Publiceras ej